boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 24, 2009

Nizar Saman Zambri - Alhamdulillah.. Kemenangan Makin Hampir..




Petang semalam aku cuba talipon Saudara Amran Pembantu Khas DS IR Nizar.. menanyakan keputusan perbicaraan kes Nizar saman Zambri.. rupanya si Amran tak pegi kali ini... kemudian mengikut katanya, kalau boleh pihak Nizar mahu lambatkan kes ini.. manakala pihak Zambri mahu cepatkan kes untuk memudahkan sidang DUN Perak.

Itu pasal si AG Ghani Patail minta nak mencelah, dan dialah yang memohon pada mahkamah untuk mempercepatkan kes tersebut pada 23 Apr 09 iaitu semalam.
Namun setelah mahkamah memberi kebenaran si AG boleh mencelah dalam perbicaraan tersebut sekali lagi Hakim Datuk Abd Aziz Abd Rahim menentukan tarikh perbicaraan kes ini pada 4 Mei depan.. Cerita penuh Di sini.

Sidang DUn Perak seperti dicadangkan oleh UMNO ialah  pada 07 Mei 09.. hanya 3 hari sahaja.. macam-macam lagi bantahan boleh terjadi.. Apakah Yang Arif Hakim sendiri susah nak jatuhkan hukuman, maka dibiarkan kes ini berlarutan sehingga DUN Perak dibubarkan.. Hanya Allah sahaja yang Maha mengetahui. Cuma di sini lagi sekali aku mengajak semua pembaca yang menyayangi kepada kerajaan Pakatan rakyat sama-samalah kita berdoa bermohon kepada Allah S.W.T agar memberi kemenangan kepada yang hak dan menolak segala yang batil.  

3 comments:

  1. Hidup Nizar, hidup PAS, hidup PKR, hidup DAP, hisup PR! Allah sememangnya membela orang yang taat padanya. Amen.

    ReplyDelete
  2. Mati Gani Patail!!

    ReplyDelete
  3. tu la..klu amik kuasa dengan cara kotor..takkan aman punya! memanjag je ada problem.. solution terbaik, BUBAR DUN!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari