boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 5, 2009

PRK P059 - Cukuplah......


Nampaknya ndak tak ndak aku terpaksa buang RM2 sebab nak  beli Utusan Malaysia hari ini, pertama nak cari iklan kut-kut ada lagi untuk anak aku, kemudian ada ruangan kesihatan, rupanya ada berita yang tak ada dalam Utusan Online, contoh tajuk seperti yang dibawah ni...
Dalam ruangan wawacancara ini calun UMNO Rasuah PRK Bukit Gantang minta BN diberi Peluang.... Oii mangkok.. aku nak tanya berapa banyak peluang nak bagi kat hangpa aaa, hangpa habaq mai kat aku... dah 50 tahun lebih rakyat Malaysia dah bagi peluang kat hangpa memerintah, apa yang rakyat dapat.. dapat la harga barang semua naik, salah guna kuasa, berasa nak tangkap orang kurung kat Kemunting hangpa tangkap, bila berasa nak pancing balik hangpa lepas, ikut suka aku.....itu yang hangpa tau buat...
Kemudian Mail Pian merayu lagi (dalam tulisan biru tu)..Saya mohon kpd rakyat.....dgn baik kepada masyarakat)... Oii Mail... 10 tahun hang jadi SU MPM, pasai apa hang tak tunjuk kemampuan hang waktu tu, yang aku dengak hang kira dok berkelahi dengan Encik Nazri YDP MPM masa tu adalah, last-last YDP MPM tu yang kena tukar...apa cerita, dan macam-macam cerita yang tak baik lagi aku dok dengar... kalau dah sebagai SU MPM pun dah macam-macam cerita, macam mana nak jadi ahli parlimen,,, bahaya ooo, mana ada intergeriti... 
Kerajaan Pakatan Rakyat baru 11 bulan memerintah Perak hangpa dan rompak, kemudian hangpa kata PR tak tau memerintah, oii 11 bulan... tak sampai setahun... hangpa dah 50 tahun.. sudahhhh... cukuplah.. 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari