boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 30, 2009

Pandangan Dr Asri (Mantan Mufti Perlis) Mengenai isu Agama anak..

Salam sejahtera Semua!!
Kritikan yang yang sungguh tajam, terpaksalah dikeluarkan demi Islam..Hangpa boleh baca Di SINI. Atau boleh juga klik di blog roll Minda Tajdid.

Cuma di sini aku nak ambik sikit kata-kata akhirnya tu..
"Saya ingin berpesan kepada diri sendiri, juga mengambil kesempatan berpesan kepada mereka yang berjawatan berkaitan agama agar jangan memikirkan tentang gaji, sambungan kontrak, gelaran menjelang harijadi sultan, elaun, rombongan dan urusan dunia yang lain melebihi kepentingan dan masa depan umat."

Komen: Hangpa tengok seorang alim yang masih muda, berani, tegas dengan hukum, tidak sayangkan jawatan yang disandang sebelum ini.. Itu pasal dia berani menyatakan yang benar.. tak macam Mufti Negeri aku.. sedih nak cerita....

1 comment:

  1. Islam akan dihancurkan oleh orang Islam sendiri.Teringat sejarah Melayu dahulu kedatangan British ke Malaysia langsung tidak mengganggu hal ehwal agama orang Melayu kerana mereka tahu sensitiviti masyarakat.Tapi sekarang bila orang Islam sendiri memusnahkan Islam semuanya diam membisu.
    Penyokong UMNO bertaubatlah kerana pemimpin yang engkau pilih akan mengheret kamu keneraka sekali kerana telah termaktub didalam Al Quran bukannya dosa ditanggung masing2.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari