boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 23, 2009

Siasatan Penghantar SMS....

Tengahari tadi waktu rehat, tengah syok aku zzzzzz telah dikejutkan oleh Incharge aku, potong stim betui... dia mai tanya kat aku...penghantar SMS kepada tiga ADUN UMNO Terengganu yang ditahan Polis telah di siasat samada berkaitan dengan ahli politik lain..ceritanya disini.
Yang jadi kemusykilan incharge aku ni pasai apa kes Koperal Sirul Azhar dengan C/Inspektor Azillah yang telah kena hukuman gantung tak ada pulak nak siasat  sesiapa lagi yang terlibat selain Razak Baginda....
Soalan macam ni aku tak boleh nak jawab, mahkamah dah jatuh hukum, hangpa buatlah hukuman sendiri, andaian sendiri dan jawapan sendiri........ 1Malaysia......

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari