boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 3, 2009

MCA dah mula!.....



Hangpa tengok, depa tak putus asa.. Awai-awai belu apa-apa lagi depa dah bersuara minta Timbalan Perdana Menteri dari kaum Cina...nak tau lebih lanjut baca kat sini. Oii Hangpa jangan ingat aku nak cetuskan perkauman pulak, langsung tidak..bagi aku siapa pun kalau yang ada intergriti silakan... tapi kalau dari kaum BN sorry minta maaf.. tak sior aku...
Aku kemukan kat sini bukan pasai apa, aku nak tengok reaksi orang-orang UMNO, ketua Cawangan dan ketua bahagian yang selama ni dok terpekik terlolong mengenai penyatuan melayu, hak-hak keistemewaan orang melayu, mana dia depa ni semua, pasai apa diam terpeleot semua. 
Oii Orang-orang UMNO, pasai apa hangpa diam kecut semua, aku nak dengak apa hangpa nak kata.. bila MCA minta jawatan Timbalan Perdana Menteri.. Bisu ka.. mana Perakbangkit, Gomo, Abang Tuah, Parpukari..tolongla jawab... bisu ka...

2 comments:

  1. kalau kita nak sokong PKR atau BN tapi janganlah merosakkan komuniti dan hak asasi orang lain. cuba tengok kat link sini:

    http://beritaperak.blogspot.com

    Belum lagi mamat ni jadi pemimpin dah tunjuk belang. mcm ni ke bakal pemimpin PKR. harapkan pembela... rupanya pembelot juga. pikir2 kan lah.

    ReplyDelete
  2. http://becok.blogspot.com/2009/04/memahami-garis-politik-di-sebalik.html

    Saya respon isu ini.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari