boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 19, 2009

Jemputan Ke Majlis Meraikan Kemenangan..

Aku pergi hala Ke Taiping pada jam 12.30 thg tadi, ingat malas.. tapi tak acilah, aku dok pukol canang dalam blog suruh orang pegi, aku sendiri tak pegi.. jadi pegi juga..lagi pun mem aku dok bising lama dah nak pi Taiping, jadi disekalikan 2 in 1...
Bila aku sampai dah jam 2 lebih..
Warga India memang ramai kelihatan, baik kanak-kanak.. orang tua.. dan orang muda.. memang dapat sambutan daripada mereka..Dah pegi tu ada pulak nasi minyak, kena nasik minyak, lepas tu sup tulang pulak.. wohh tak rugi aku mai dari Manjong..tengah dok makan dengak sapa dok menyanyi lagi Ramli Sarip... rupanya Pak Syeikh ni.. sedap Yob suara tak rugu penganjur jemput dia.. apa pun aku cadang mana-mana PAS ada majlis keraian boleh jemput sahabat kita ni...

Ni geng anak India mana aku pun tak tau.. depa juga turut meraikan...Dalam pada tu Psj PAS Perak Ustaz Ahmad Awang pun sampai, siap diiringi oleh kumpulan Tarian Naga...DS IR Nizar belum sampai lagi... oleh kerana aku ada tugas yang lebih diutamakan terpaksalah aku bergerak ke Taiping..
Jam 4.30 petang dalam perjalanan balik sampai di Simpang makin ramai yang hadir.. aku tak tau makanan masih ada ke tak ada lagi, aku tak singgah ke balik Manjung... anak-anak semua ada rumah.. kena balik.. aku tak sanggup nak tungg hingga ke ceramah... harap-harap ada kekawan blogger lain melaporkan...

1 comment:

  1. memang meriah yop..sejak jam 11pg para peyokong pr
    mula datang membanjiri di dataran nik aziz jln simpang ni.terdiri dari semua lapisan masharakat .
    semua bangsa.tua muda.di wajah mereka kelihatan ceria walau panas terik.mereka sabar menanti pimpinan pr tiba.jam 3ptg yb nizar sampai dari istana bk candan selepas selesai majlis bersama yam sri sultan pk.yb nizar disambut para petugas dan di iringi tarian singa dan paluan gendang tabla dari belia hindu. aura nizar berjaya memukau semua yang hadir. 7ekor lembu tmbang yop..lebih 400ekor ayam selesai...meriah sunguh..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari