boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 6, 2009

PRK P059 - Kenali mereka yang perihatin...



Sejak semalam bila bila TV menyiarkan mengenai ada laporan polis 

di IPD Taiping, aku teringin nak kenai sapa kah yangbegitu perihatin terhadap Al-Quran selain dari Mufti Perak yang turut terlibat sama...
Alhamdulillah baru sekejap tadi bila dok merayau dari satu rumah ke satu rumah maka berjumlah juga...
Puas ku tilek, ku tatap, sayang penglihatan yang semakin kurang, pakai spek barulah sedikit terang, tapi tak sorang pun yang ku kenal, walaupun yang pakai ketayap putih tu.. aku tak kenal...bukan kawan aku, bukan bekas cikgu aku dan bukan juga saudara adik beradiku aku...



Inilah dia Ketua Umum Barisan Bertindak Perpaduan Melayu Hj Osman Abu Bakar yang begitu perihatin terhadap Al-Quran lalu membuat report polis kerana telah dibaca oleh Nga Kor Meng dalam ceramahnya... Tahniah Tuan Haji... harap tu biarlah Ikhlas ya buat laporan tuuu... nanti dapat pahala... Jangan buat kerana UMNO... penat aja.. 







Mamat sorang ni ialah Tuan Haji Hassan Hamzah, Setiausaha Kehormat BBPM, itulah pengakuannya sendiri, Tapi bila perati tengok betul-betul!! baju uniform rasmi UMNO yang dia pakai... oiii biak betuiiii....
Bila dah macam ni hang dapatlah mangkok hayun dari aku......
Mangkok hayun ni mendakwa " “Niat YB Nga adalah untuk menghina Islam, meghina orang Melayu dan mencabar hak istimewa orang Melayu”... tu dia aihkk, sikit punya mantap ka tu... tapi satu saja aku nak tanya, ia pi belajak kat negara mana yang Quran ni menjadi Hak istimewa orang melayu... Habaq mai kat aku..

Cerita lanjut mengenai mangkok hayun ni ada kat blog di bawah ni..


Apa pun besok jangan lupa buat pengundi-pengundi Bukit Gantang, tolak UMNO/Barisan Nasional, UNDI lah PAS.. Insyaallah.


2 comments:

  1. salam manjongmari,
    hj. othman bakar tu duduk di pekan kampong gajah.boleh tanya pada peniaga dipekan itu dimana ia tinggal.

    ReplyDelete
  2. hj hassan hamzah tu tim ketua umno cawangan bg datoh laa... bawah zahid midi.. teman balik ni sah buleh cari dia ni... tak tau pulak dia org kuat BBPM nih...

    quote drpd blog harismibrahim :

    Somewhere along the way, the man forgot himself and disclosed that he was the timbalan ketua cawangan UMNO bahagian Bagan Datoh. Those who are not familiar, this is the constituency of Datuk Zahid Hamidi, one of the three newly elected vice-presidents of UMNO and the one who has been hankering to lick Najib’s boots.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari