boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 27, 2009

PRK Penanti: Pondok Panas Di Larang...

Salam Sejahtera...
Berita dari Bh Online..

Pondok panas tidak lagi dibenarkan: SPR

PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memutuskan untuk tidak lagi membenarkan parti politik mendirikan pondok panas bagi merayu undi saat akhir pada hari pengundian. 
Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata peraturan itu akan berkuat kuasa mulai pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti di Pulau Pinang pada 31 Mei ini. 
Beliau mengumumkan demikian pada sidang media di Ibu Pejabat SPR di sini, sebentar tadi


Komen:  Apa masaalah Pondok panas dengan SPR/Atau Pengundi.. sepatutnya SPR berterima kasih kerana Pondok panas membantu pelancaran pengundian... apakah pondok panas BN tak dapat sambutan dari pondok panas PR..
Masaalahnya Kaunter(Pondok) yang diuruskan SPR boleh percaya dengan sepenuhnya ka!.. Walau pun ada wakil parti politik yang bertanding...
Apakah wakil parti pembangkang bersetuju dengan pengharaman pondok panas.. ataupun SPR menggunakan kuasa yang ada padanya untuk mengharam pondok panas..
Apa pun pengundi di Penanti silalah tunjukkan kuasa anda pada BN... Berilah UNDI anda pada Pakatan Rakyat...Sama-sama kita Tolak BN...

4 comments:

  1. Lepaih ni penamaan calun cara biasa pun dia haramkan. Kena daftar secara online, kah kah kah.

    ReplyDelete
  2. lepas tu, undi pun kena online?
    muahahaha.

    ReplyDelete
  3. abaikan aje arahan SPR nih.... mereka buat undang2 untuk diri mereka je... kite buat pondok sejuk lak pas ni... pondok suam2 kuku ke... di minta jemput membincangkan konsep 1MALAYSIA gagasan Najib... link:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/konsep-1malaysia-gagasan-boneka-mader.html

    ReplyDelete
  4. kita buat je pondok sejuk, tulih beso beso.. kalau spr bantah,, kata tak bagi pondok panas,, so kita buatla pondok sejuk... mu ha ha ha

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari