boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 8, 2009

PRK P059 - PENDERHAKA VS PERASUAH TEGAR.



Syukur, Alhamdulilah, Pertama sekali Allah telah memberi kemenangan kepada Islam.. walaupun pun di tuduh penderhaka... sedangkan merekalah yang menderhaka tegar kepada hukum Allah selama 50 tahun berlalu...
Syukur kerana aku telah selamat sampai ke rumah pada jam 11.30 malam, walau pun dalam hujan... Alhamdulillah.

Buat sahabat-sahabat bloger terutama person In-Charge MSK, I am very-very sorry kerana tak dapat nak bantu seperti apa yaang dikehendaki,, memang susah nak buat kerana sekejap-sekejap ditukarnya score board seperti di bawah...Kemudian baru saja nak mula dah pula power failure sampailah keputusan dapat diketahuiii... Ok aaa very-very sorry TP (PR), Ciberboron dan Dugong,,, sorry...aaaa

Insyaallah esok, kalau diberikan keizinan oleh Allah aku akan tulis catatan santai mengenai PRK P059 besok.. hari ni letih tak hilang lagi.. tapi mengenankan apa yang aku tulis untuk penjenguk MM aku terpaksa tuliskan juga sedikit...

Buat pimpinan UMNO, kalin sepatutnya kalau ada maruah dan perasaan malu sepatutnya besok Zambri kau kena letak jawatan MB Perak.. sebab Penduduk Bukit Gantang nak mula tidak mengiktiraf kamu sebagai MB Perak.. Kamu kena faham tu.. kamu sepatutnya malu.. rakyat Perak dah tak suka....
Buat Presiden UMNO pun sama juga, keputusan ini menunjukan majoriri rakyat tidak suka kan kamu,, sepatutnya kamu kena letak jawatan PM kalau ada perasaan malu...biar Pak Lah ambil semua jawatan PM.. Sudah 3 kali PRK Parlimen, dan 1 DUN.. apa sudah jadi.. adalah disyorkan UMNO patut beroperasi di Sabah dan Sarawak sahaja.. rakyat disemenanjung dah nak mengubur kan UMNO......

Buat calon UMNO YB Ismail Safian, aku ucapkan takziah..... nanti ada lagi PRK boleh cuba lagi... doakanlah biar ada lagi ADUN BN pula yang wafat...buat sementara waktu ni aku syorkan kau Ismail Safian boleh memulakan tugas baru iatu meniaga buah durian Siam, buah mempelam Siam dan buah mata kucing Siam.

2 comments:

  1. marah nampak... basah kuyup kena hujan la tu...

    apapun padan muka mail sapian tu...

    baru dia tahu ari ni rakyat kat perak dah tolak dia dan UMNO sekali...

    ReplyDelete
  2. tak sabo nak tunggu usul undi tak pecaya kat si Najibun tu .... kuang, kuang, kuang...

    bang sempat tak belasah mee kat sinun, aku melepas.. masa aku pegi beghato cam kenduri kawin..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari