boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 4, 2009

Kalau Inilah Rupanya...


Memanglah negara kita ni demokerasi berparlimen, sesiapa pun boleh bertanding nak menjadi calun bila ada pilihanraya..

Tapi itu dari segi aspek demokrasi, tapi bagi aku mangkok hayun ni memang kacau daun, saja nak glamour dan ada agenda penting di sebalik dia menjadi calun bebas..memang dia saja nak kacau calun PAS, itu yang aku nampak mangkok ni... setakat jadi jadi peniaga boleh perabih belanja RM85.000.00, oii banyak duit mangkok ni, lepas tu hangpa tengok boleh pakai Merc mata belalang pi kempen... ni apa cerita ni.....
Yang aku hangat tu lepas ni nak tubuh parti baru. parti PIS, hangpa nampak!.... Memang mangkok ni saja nak kacau PAS!.. Itu tujuannya dia.. Idol dia pulak Ibrahim Ali... Dan Ibrahim ali Idolnya Dr Mahathir.. pi kut mana pun bila penghujungnya ia pi kat UMNo juga!! Itu yang aku dok nampak... Cerita lanjut ada kat sini.

Jadi kut mana pun biarlah aku sahkan, mangkok hayun ayahanda Pekida ini adalah calon tajaan UMNO.. itu yang aku nampak.. hangpa tunggu sehari dua lagi, dia akan buat keluar kenyataan wakil PAS arahkan dia tarik diri, atau pun ugut dia... itu dia orang punya rancangan terakhir.. sama juga dengan 13 ekor calun bebas di Bukit Selambau, masing-masing memburukkan PKR.. ini semua agen UMNO dan BN yang dah bangkrup idea dan isu terhadapn Pakatan rakyat. Buat orang Bukit Gantang kalau mangkok Hayon ni mai berkempen patut baling aja kasut kat muka, itu aja mau ajaq mangkok pekida ni...



2 comments:

  1. gua nak tumpang ludah tang muka celaka tuh.. harkkktuih!!!

    ReplyDelete
  2. mmg gaya pekida tul mamat tuh...baju tak butang, dengan gelang lagi..fuh...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari