boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 22, 2009

Buat Ahli-Ahli PAS - Hangpa dah Baca ni....




Hak ini bukan aku yang kata.. aku cuma sampaikan semula yang yang pimpinan kata.. hangpa kena faham dan sedaq ke diri sikit,, hangpa baca di sini. Dah baca.... baca lagi... OK faham.,.. Tak faham baca lagi... baca sampai faham apa yang MB Kedah Ust Azizan nasihatkan.

Aku yang sekolah SPM pangkat 3 pun Faham tak kan hangpa yang grade University tak faham... koman sparnar la...

Jadi.. buat ahli-ahli PAS terutama PAS Kawasan Lumut, jangan-jangan lah dok perasan, dok mengempen, dok sibuk talipon tanya nama nak masuk ke belum dalam senarai untuk pertandingan, ada yang dah dok jaja " Analah bakal YDP..." 

Oii .. aku pun ahli PAS juga.. aku mula kenal PAS dari tahun 1978 lagi...zaman Dato Asri... hangpa yang dok perasaan tu pun aku agak waktu tu ada yang belum sekolah lagi...dah lama dah ahli.. Pesuruhjaya PAS Johor Allahyarham Ustaz Omar Jani yang sampaikan sijil keahlian PAS kat Aku...
Aku kenai sapa yang layak jadi pimpinan PAS kawasan Lumut..sesiapa yang perasaan nak jadi calon tu hangpa baca balik nasihat MB Kedah tu.. jadi tak payahlah dok pi kempen.. dok kata orang ni tak betui.. orang ni makan duit sekolah Sri Taalim... tak payah semua.. semua buat tambah dosa kering aja... nasihat dia kalau hangpa tak mau pakai lebih baik hangpa isi borang keluar PAS masuk UMNO...

6 comments:

  1. gitu la bang.. manusia tetap manusia, kira kata platform mana mereka berada

    ReplyDelete
  2. nampaknya...dah ada perebutan...ini kerana kalau jadi ketua /YDP bahagian ada peluang jadi calon PRU 13....

    kalau dulu...masing2 menolak kerana tak nak dicalonkan...sekarang berebut berkempen...kerana inginkan ganjaran duniawi .....

    ReplyDelete
  3. berebut tu bagus kite bersaing tapi berebut dengan rasuah atau politik wang tu yang tak boleh... jgn kincing2 lagi...
    sila lah melawat kesah di sebalik kekecohan sidang DUN MELAKA yang diwar-warkan media TORTOQ UMNO...
    link:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/lucah-mr-lee-dan-betty.html

    ReplyDelete
  4. bro manjung wa sokong knyataan ini..jd wa rasa elok peringatan bkn saje utk org lumut tp utk seluruh malaya ni..TQ

    budaksauk, wa sokong knyataan lu jugak..aku kt phg ni kureng ckit rebut2 ydp n ajk kwsn ni, pasai negeri kalah kut..hehe

    ReplyDelete
  5. nizamuddin omar janiMarch 31, 2010 at 1:45 AM

    salam...
    maaf... bminat nak kenal sdra.
    sbb ada menyebut nama al-marhum org tua saya.

    ReplyDelete
  6. Waalaikum Salam buat Saudara Nizmuddin Omat Jani,,

    Saudara boleh hubungi saya melalui email manjungmari@gmail.com

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari