boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 4, 2009

Sikap ADUN PAS jijik..!!

Ini bukan aku yang kata... Nak tau siapa yang berkata jawapannya ADA DI SINI. Aku nak tanya semasa PRK Bukit Gantang dulu sapa yang sibuk dok buat cerita yang DS IR Nizar rampas Microphone dan menjadi Imam sembahyang magrib di masjid Simpang.
Habis satu Malaysia tau cerita ni , melalui TV, surat khabar dan berbagai lagi... termasuk dengan Ketua Kampong, Pengerusi Masjid habis semua turut bersubahat membuat tuduhan melulu kepada DS IR Nizar...
Cuma dengan kuasa Allah,  Imam masjid Simpang sendiri mengaku yang ia sendiri meminta DS IR Nizar menjadi imam...perbuatan macam tu tak jijik ka,,, membuat fitnah dengan menggunakan masjid dan berbagai lagi....
Itulah dunia politik... kalau tak dah sanggup bubar saja DUN tu senang cerita... tak payahlah saman kat mahkamah lagi... tak kesian ka tok hakim.. kes siapa MB Perak pun tak selesai....

3 comments:

  1. mat desa ni kaki ampu sifu dia...khaikk ptuihh..weekk..wekkk..ptuiii...

    ReplyDelete
  2. Aku rasa mulai hari ini dan seterusnya kita kena tiru budaya UMNO.Isu bomohpun buat laporan Polis dan ini sebenarnya adalah satu kemenangan moral buat mereka.Walaupun isu ini kecil tetapi media akan memperbesar-besarkan isu tersebut.
    Jika saudara kaji balik kejatuhan kerajaan PR Perak adalah disebabkan laporan2 palsu dan remeh inilah yang memberikan impak yang besar.Bagaimana isu Hak Melayu tergadai,rapat2 umum menyokong Sultan dan adun PKR terlibat dengan skandal rasuah telah mempengaruhi orang ramai dan juga Sultan sendiri.
    Jika pendekatan yang sama diambil oleh Nizar dalam isu rampas microfon itu sebagai fitnah kepadanya maka UMNO tidak akan berani mengeluarkan fitnah yang berterusan.
    Walaupun kita tahu media kita terhad tetapi gunalah web atau blogger untuk memamaparkan laporan polis tersebut.
    Aku menyeru kepada pemimpin2 PR supaya berani untuk terus membuat laporan polis walaupun isu tersebut kecil tetapi kemenangan moral akan kita perolehi.

    ReplyDelete
  3. bukit teluk seraMay 4, 2009 at 2:21 PM

    dato seri pung.. eh silap, pangkoq ni dengaq ceghita kunun ngaji punya tinggi ! cakap meraban melilau.. oghang semua salah, dia saja yg betoi. poracit.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari