boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 25, 2009

Khas Buat Lelaki Yang Belum Kahwin!!!!

Salam Sejahtera!!!

Buat semua pembaca atau ada yang mempunyai kekawan lelaki atau diri sendiri yang teringin sangat nak.... tapi malas kerja... favorite menternak kucing, berangan nak kereta mewah, suka nak merempit dengan motor besak.....makan nak sedap, pemalas....maka boleh tiru macam style mamat dalam gambar ni..... mana tau berjaya dapat apa yang di idam-idak... Ni pun iktiar dan usaha juga......
         !!!!
!!!!
!!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
!!!


2 comments:

  1. salam MM, lama tak bersua, nie kt maybank mana? kt kamdar tu ka? heheh.. aku baru balik dari Penang, wife aku kene masuk wad hospital BM,Rabu hari tu, suspek denggi fiber, macam2, Jumaat petang hari tu dah dibenarkan keluar, dia dh demam sejak Jumaat hari tue lg, tekanan darah rendah, kurang darah. La nie dok suruh dia minum air isotonik je la byk2 termasuk air masak. Dia dh start kerja hari ni so aku pun pulang ke manjung. Aku tk sempat jenguk penamaan calon sabtu hari tu, tapi tak meriah sgt la, jalan tk la jem sgt dlm tempoh kempen ni, cuma polis la byk, hrap2 dlm minggu ni kalau ade gak kes ragut byk, dapatlah diatasi segera, 2 khemah besar polis dh ada, satu kt kubang semang satu lg kt pekan BM, ada jenayah gak tk tau la. Heheh.. Hospital BM laks aku ada pusing2 tgk la satu wad ni, yg ada ditempatkan warga asing yg sakit pe ntah yg kt depot tue, fuh, mmg dikawal ketat, IMI, RELA, ngan guard nya. betul2 dkt dgn wad kanak2. Aku nak lalu p farmasi ngan toilet pun gerun. Heheh.. semua tutup muka/mulut/hidung. Huhuhu.. Mlm sabtu pula kt lubuk meriam, tasek gelugoq ada lah satu ceramah isu semasa la kononnya oleh UBN ni, tulih kt situ oleh Lokman Nor Adam. Emm.. Dh tk cukup media dh ke nak bgtau isu2 semasa ni? Teruk betui. Ada la satu khemah kenduri kawen tu penuh. Tak sampai 50 org kot. Tk tau la lepas tu, aku tgk sat ja. Sket2 perkauman isu aku dengaq, meluat. Heheh..

    ReplyDelete
  2. hahahaah da la tak hensem.... memilih lak tu... MM die tau ke ang amik gambar die...?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari