boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 18, 2009

BN Tidak Bertanding - Sejarah PRK Malaysia.

Salam Sejahtera...
PRK DUN Penanti.....

Najib tak setuju sebab kekosongan kerusi bukan sebab mengikut perlembagaan dan merupakan permainan politik PKR... itu jawapan Najib sebentar tadi.. Huuu mantap jawapan Najib tu..

Takziah kerana PM 1Malaysia berani mengaku kalah sebelum dikalahkan.
Tahniah kerana PM 1Malaysia mencipta sejarah UMNO dalam PRK.
Tahniah kerana PM 1Malaysia berani melawan cakap mentornya Che Det.
Tahniah kerana PM 1Malaysia berani membuat pembaharuan.
Tahniah kerana PM 1Malaysia telah membuat penjimatan wang rakyat....

TAKZIAH KERANA PM 1MALAYSIA DAH BERJAYA MEMULAKAN LAKONANNYA...... AWAS ADA LAGI PERMAINAN UMNO SELEPAS INI.......

4 comments:

  1. BOLEH PERCAYA KE ??? AKU TAK BEROPE PERCAYA ubn NI....

    ReplyDelete
  2. Yang dok sibuk sibuk nape,, parti pas ke yang masuk bertanding di penanti?

    ReplyDelete
  3. Is.. Ish..Ish.. Bukan aku sibuk... aku terkejut.. parti Melayu yang terbesar di Dunia... awai-awai menagku kalah sebelum dikalahkan...tetapi aku tau.. ini muslihat aja.. ada agenda tersembunyi di sebalik tu....

    ReplyDelete
  4. aku baru balik dari penang td, (maklum la orang rumah kt sana) heheh, petang sabtu ada aku lalu dpn bangunan UMNO Permatang Pauh lepas amik pak mertua aku wat hemodialisis, pergh meriah bangunan depa, siap ada ceramah politik oleh ustaz apa ntah aku baca dpn tue, bangunan tue pun depa dok hias pelbagai, biasalah lagi satu pinjaman TEKUN dibuka, kawan aku dak bkt.mertajam ada apply katanya, dia bkn pa? Dia tau time nie sure senang dapat, dia nk wat mcm kawan dia dlu, dapat pinjaman tu bayaq sekali ja seumur hidup pehtu dia senyap, hahahaha..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari