boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 10, 2009

Surat Terbuka Buat Hakim Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim




Semoga Allah S.W.T memberi hidayah dan petunjuk yang benar buat Yang Arif Datuk.

Yang Arif Datuk,

Kurang dari 28 jam dari sekarang Datuk akan memberikan satu keputusan yang saya bersama rakyat negeri Perak amnya dan rakyat Malaysia khususnya mengenai status keputusan Dato Seri IR Haji Mohammad Nizar bin Jamaluddin masih kekal sebagai Menteri Besar Perak ataupun tidak.

Yang Arif Datuk,

Panel Peguam yang diketuai oleh Haji Sulaiman Abdullah telah membuktikan kepada mahkamah mengenai Undang-undang Tubuh Negeri Perak bagaimana dengan kedudukan jawatan Menteri Besar, Terang dan Jelas dengan 3 perkara. 

Yang Arif Datuk,

Saya bersama rakyat negeri Perak amat mengharap keputusan daripada Yang Arif Datuk dengan seadil-adilnya. Moga-moga dengan keputusan Yang Arif Datuk itu masaalah krisis di negeri Perak boleh berakhir dengan Bubarnya Dewan Undangan Negeri Perak, biarlah rakyat negeri Perak menentukan siapa yang akan menjalankan amanah pentadbiran negeri Perak.

Yang Arif Datuk,

Saya bersama rakyat negeri Perak akan menunggu dengan sabar akan waktu dan ketika pada jam 2.30 petang esok. Moga-moga Allah S.W.T memberi hidayah dan petunjuk yang benar buat Yang Arif Datuk. AMIN.

WASSALAM.

 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari