boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 26, 2009

Nizar Vs Zambri -PDRM - Pengacau Daun Rosak Majlis

Salam Sejahtera....
Gambar ni aku ambik dari Malaysian Insider.. Betuilah tu Pengacau Daun Rosak Majlis....Bukan lagi Polis DiRaja Malaysia...
Cuba hangpa perati tengok... dengan muka selenga tak tau malu selamba ja pi duk kat khemah yang pihak majlis pasang... apa cerita ni... mana intergriti sebagai polis... 
atau pun depa sama nak joint mogok lapar.. tumpang sekaki kerana penat jadi barua suruhan UMNO....
Kekadang tu kesian juga tengok depa ni, diarahkan oleh puak-puak UMNO untuk kepentingan politik... kalau macam ni jenayah di biarkan bermaharaja lela... program ahli politik pembangkang yang hendak dikawal... inikah tugas utama polis....
Apakah program ini menggangu kententeraman awam!!!! Pening-pening... lantak pi apa depa nak buat.. tak mau makan ka apa.. yang dok sibuk pasai apa...cuba ikut macam cara Ibrahim Ali pakar lompat parti Malaysia kata... Kita mengalu-alukan tindakan mereka. Tetapi jika mereka mahu buat mogok lapar, pastikan mereka buat sampai mati. Nanti kita akan tabur bunga kepada mereka sebagai pahlawan demokrasi,"
Maklumat terkini 5 orang telah di tahan polis dah khemah telah diarah dibuka.... Apakah Perak sekarang dah jadi NEGARA POLIS.... Kita tunggu dan lihat...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari