boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 26, 2009

Anak Pewaris Takhta ......

Salam Sejahtera...
Kedua-dua mamat ni orang no 1 negara masing-masing...dan yang paling beruntung bapa kedua-dua mamat ni  dulu pun orang no1 negara juga... Hebatkan... masing-masing anak orang no1 kini menjawat jawatan orang no1 negara.. Itulah rezeki depa..

Oii.... aku sikit pun tak rasa bangga aiih... besak biji sawi pun tak adaa... apa hangpa ingat aku suka sangat nak letak gambar mamat spec tu..buat menyemak blog aku aja...

Cuba hangpa perati betui-betui gambar mamat spec tu....pasai apa yang teruk sangat tu..... hangpa tengok mamat sebelah dia... tegak, relax, cool aja control macho....  yang mamat spec tu.. eeeii hangpa cuba perati.... sampai herot tak balance suit hitamnya.. dah lah tu badan keras semacam punya nak bagi tegak... tangan kiri dengan tangan kanan cuba perati juga... eeeiii macam tu orang no1......aku tak mengaku orang no 1 negara aku...

1 comment:

  1. eeeEEEeeee mulut tak pink dah.... geli2... hahahahaktui mamat spec

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari