boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 16, 2009

Nizar VS Zambri - Jangan salahkan saya, kata Najib

Salam Sejahtera...

Aku malas nak komen bab ni, hangpa baca sendiri Kat SINI.

Cuma aku nak ucap tahniahlah kepada rakyat Malaysia khususnya UMNO kerana mempunyai seorang PM yang paling pengecut di zaman ini, segala perbuatannya tidak berani bertanggungajawab... Tahniah PM 1Malaysia....

Pembunuhan Altantunya - Jangan salahkan saya.......

Pembelian Kapal Selam - Jangan salahkan saya ........

Pembelian Eurokopter - Jangan Salahkan saya ..........

Pembelian 3 orang katak melompat - Ada kah bayarannya RM 50 juta.... Eeeehhh tak adalah... tak sampai macam tu....he he he heh heh ......................

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari