boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 24, 2009

Nizar VS Zambri - Keputusan Mahkamah - Apa kata TG Nik Aziz..

Salam Sejahtera...

Pagi ni aku terbaca dari BH Online.. Hishamudin Auw-auw menafikan yang kerajaan BN (aku kata UMNO) mengaturkan keputusan mahkamah untuk Zambri sebagai MB yang sah....Baca Kat Sini.

Bagi aku bab ni orang buta, pekak, bisu, orang UMNO  dan yang tak waras(gila) sahaja yang percaya bahawa hakim kat Malaysia telus, adil dan saksama mengikut lunas undang-undang..Mahkamah Malaysia sama dengan market babi H1N1.. dah tak sapa manusia di dunia yang nak makan.. itulah mahkamah Malysia.. tak sapa nak percaya mahkamah malaysia Adil...

Jadi bertepatanlah kata-kata TGNA.....

Umno sebagai parti tidak bermoral dan tidak bertamadun kerana menguasai Perak menerusi apa yang disifatkannya sebagai 'cara yang tidak terhormat.' 

Malah, Nik Abdul Aziz menyifatkan Zambry sebagai 'Menteri Besar mahkamah' dan bukannya pemimpin yang mewakili seluruh penduduk Perak.

"Kenapa pembangkang yang dipilih rakyat secara sah melalui undi dirampas oleh Umno dan BN dengan melarikan beberapa Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) untuk menyokong mereka. 

"
Tindakan ini langsung tiada peraturan dan saya berasa jika mereka berjaya di Perak, tidak mustahil juga akan melakukan perkara sama di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan. Ia bukan ajaran Islam dan tidak juga demokrasi, hanya nafsu jadi rujukan Umno,"


1 comment:

  1. Kalau berlaku dinegeri lain kita sedia bertindak...membujur lalu melintang patah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari