boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 12, 2009

Nizar VS Zambri - Sekarang Siapakah Pemegang Rekod!!

Salam Sejahtera....

Saja nak rehat-rehat minda - Relax dan santai....

Kalau dulu selepas pengalihan Kuasa 5 Feb 09, ada suara-suara mengatakan DS IR Nizar telah mencipta rekod kerana menjadi MB selama 11 bulan sahaja.......

Tetapi semalam 11.07.09 rekod tersebut tak benar dan nampaknya yang mencipta rekod dalam sejarah Malaysia dan dunia ..aku ingat boleh Guinees World Of Record..seronok juga aku.. sebab jiran aku juga mencipta rekod selama 3 bulan 5 hari menjadi MB Perak... Kira hak ini dah comform boleh buat rekod, sebab ni arahan mahkamah... Nizar MB sah.... Jadi rekod pun cuma MB HARAM pulak tuuu.... duit gaji/elaun MB tu tak boleh ambik Yob... HARAM... aikk tak kan tak tau PHD bahagian perbandingan agama...

Cuma malam tadi aku melawat ke blog Faisal Tehrani, dalam banyak gambar, gambar kueh ini yang diminatinya.. aku tak tau pasai apa... apakah ada apa-apa persamaan.... sendiri jawab..


3 comments:

  1. hahahah orang perak panggil kueh telinge koling... orang umno kate inilah keh telinge zambri... tapi rasenye kueh tolinge koling nih lubang kek tongah2.... ntah lupelah lame tak makan... hehehe

    ReplyDelete
  2. Cok peneram tu sodap makan hangat2... hehehe

    ReplyDelete
  3. Lama tak makan cucuq peneram tu... kalau makan banyak2 boleh masuk Guiness Record ke? ha..ha..ha... kat Pangkor banyak jual tu...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari