boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 20, 2009

Chin Peng - Aku Sokong Dia Dibenar Pulang..


Salam sejahtera...

Dalam Harian Metro Hari ini ada menceritakan mengenai permohonan Bekas Ketua Komunis Malaya (PKM) yang ingin memohon pulang ke Malaysia.

Sebagai Rakyat Malaysia, aku menyokong permohonan beliau, walau pun dahulunya anggota komunis telah membunuh ramai anggota tentera Malaysia. 

Kalau kita baca buku dari karangan bekas tahanan ISA Singapura paling lama saudara Said Zahari "Meniti Lautan Gelora" ada menceritakan juga dengan sebenar mengenai komunis sejarah kemerdekaan Negara.

Kita tidak boleh hanya mendengar dari kisah sejarah dalam waktu persekolahan mengenai kejahatan komunis, itu karangan dari penulis UMNO... banyak berita yang masih tersorok....

Jadi sebagai simpati atas nama kemanusiaan aku turut menyokong kebenaran Chin Peng pulang ke Malaysia.

7 comments:

  1. ya Om pun agreed! malah OM bangga dgn Chin Peng dan melabelkan pemimpin dari Manjung.

    ReplyDelete
  2. Memang CIBAI la puak puak kau ni...

    ReplyDelete
  3. Is..Ish..Ish..
    Perkataan CIBAI kau tahu tak apa maksudnya...
    Dari situlah engkau datang ke dunia, melalui emak kau punya!!!!!

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah..

    Sebab Is cibai tu tahu sejarah akan terbongkarlah, Umno,dia dan puak puak dia bermati-matian tak mahu chin peng balik kemalaysia..

    hahaha

    ReplyDelete
  5. Is..Ish,Ish...
    Inilah standard UMNO... kalau dah pemimpin no 1 pun haru biru, pengikut penyokong lagi la... mana tau sebut benda lain.. yang ia tau hak mak dia dengan hak pak dia.. itu yang dia pandai sebut... seolah-olah dah jadi macam zikir harian dia pulak...

    ReplyDelete
  6. aku ni bkn org umno...
    aku org melayu..
    aku xnk chin peng blk..
    moyang aku hilang kedua-dua belah kaki angkara mereka...
    kemasukan kafir tu seperti membelah smula parut dihati...
    sampai hati kamu semua...
    kamu xrasa ape yg aku rasa....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari