boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, May 29, 2009

Nizar VS Zambri - Masih Ada lagikah Keadilah Mahkamah...

Salam Sejahtera...

Kalau pada 22 Mei lalu jam 3.45 ptg Mahkamah Rayuan telah menempa sejarah Demoraksi Berpelembagaan di Malaysia telah di rogol oleh 3 orang Hakim yang membuat keputusan tak sampai 5 minit dengan mengetepikan keputusan Hakim Mahkamah Tinggi. Walaupun kononnya keputusan tersebut mendapat sokongan dari pengamal undang-undang antarabangsa.. ikut kata PM 1Malaysia....

Maka pada 28 Julai depan satu lagi kes prosiding semakan kehakiman yang difailkan oleh V Sivakumar terhadap 3 ekor ADUN yang belot dari Pakatan Rakyat. BACA DI SINI.

Apakah masih ada lagikan sisa-sisa keadilan untuk Pakatan Rakyat..Jangan harap buang sedikit pun, PR hanya boleh bawa ke mahkamah untuk Rakyat Malaysia tahu yang Mahkamah Malysia telah menjadi market babi H1N1, Maka rakyatlah yang akan membuat pengadilan sebenar pada PRU13 nanti. Biar rakyat 1Malaysia tahu betapa bangsatnya Mahkamah 1Malaysia. 

Berehatlah wahai Suruhanjaya Semakan Kehakiman, khidmat dan tugas anda yang telah di lantik sewaktu Era Tun Pak Lah tidak di perlukan oleh PM 1Malaysia.

1 comment:

  1. mungkin pemilik blok boleh belajar constitunional law untuk dapatkan lebih pencerahan mengapa court membuat keputusan sedemikian rupa...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari