boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 26, 2009

Datuk Husam... Awas... Ezam akan memusuhi sesiapa saja yang PRO Anwar..

Salam Sejahtera...

Pada Jumaat lepas malam waktu aku terpandang kat TV9 Rancangan Hujah malam ini bertajuk Rasuah Politik.. ahli Panelnya Datuk Zahid Hamidi dengan Datuk Husam Musa... tetapi malam tadi dah bertukar pulak, bukan lagi Zahid Hamidi...tetapi diganti dengan Ezam Mohd Nor.. pulak..

Apakah Zahid Hamidi kecut telok... aku agak mungkin juga ada sedikit... tetapi yang agak besar kemungkinannya apa yang aku nampak Ezam cuba nak halang Datuk Husam menjadi Timbalan Presiden PAS.

Inilah peluang keemasan yang Ezam tunggu-tunggu... sekurang-kurangnya ia ada peluang nak melepaskan nafsu amarahnya pada DSAI malam ini...Ini pun spesis sama dengan betina kak min calun bebas DUN Penanti... Gila meroyan juga...apakah Ezam sekarang ni dah diterima menjadi ahli UMNO!!. Sebab ia masuk UMNO kerana waktu Pak Lah menjadi PM nak memerangi rasuah dalam negara... tetapi sekarang UMNo sendiri penuh dengan najis rasuah, lagi satu katanya ia masuk UMNO sebab Dr Mahahtir keluar UMNO... sekarang Mahathir masuk balik...status Ezam bagaimana..

Walau apa pun aku harap pada malam ini Datuk Husam akan dapat berhujah dengan tenang, dapat membalas balik dan mematahkan hujah yang di keluarkan oleh Ezam, bagi dia tersingai-tersengih macam kerang busuk pada malam ni...adalah cukup baik kalau stail sewaktu berhujah dengan Khairy di Kota Bharu pada Nov tahun lepas dipraktikan..

Dan juga inilah peluang Datuk Husam nak mendapatkan sedikit impak pada pada muktamar PAS nanti.. Tak payah nak rasuah-rsuah politik...Peluang yang ada pada malam ini perlulah digunakan dengan semaksima mungkin...Jikalau rasa nak menjawat Timbalan Presiden PAS. Aku menyokong Datuk Husam sebagai Timbalan Presiden PAS menggantikan Nasarudin... hangpa jangan tanya kat aku pasai apa.. itu hak aku....

2 comments:

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari