boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 18, 2009

Nizar VS Zambri - UMNO pun berdoa juga...

Salam Sejahtera...
Malam tadi sewaktu kat surau, aku dimaklumkan ada poster yang menarik telah dipasang oleh penduduk Taman Berpadu Seri Manjung... maka nak tak nak pagi tadi terpaksalah pi tengok.. betui ka.. rupanya memang ada terpampang indah dengan kata-kata doa...

Apa yang aku tau ketua UMNO cawangan ni orang panggil Dr Yusof.. bekas pensyarah sambilan.. tak tau PHD ka.. DRs ka... katanya sekarang jadi kontraktor pulak.. semasa waktu tengah sibuk mengempen PRU12 lalu si Dr Yusof ni dah buat pertemuan 4 mata dengan DS IR Nizar, kononnya nak membatu DS IR Nizar.. tau-tau bila kejadian rampas kuasa ni dah macam-macam poster naik, sibuk penduduk-penduk Taman berbangsa India dok mai melapor kepada Pegawai Khidmat DUN mengenai poster tersebut.. mana daknya.. poster PR tak cop permit MDM sehariu saja.. lepas tu sure hilang...tapi poster yang lambang UMNO tak ada cop permit boleh pulak.....

Bab nama panggilan Kitol ni aku tak berapa faham sangat.. sebab ini peninggalam sejarah melayu.. entah benar entah tidak... sedangkan hadis nabi pun ada hadis maudhu' ada hadis dhaif.. ni bahan sejarah betui ka tidak apa yang dinukilkan SiKitol ni...
Tetapi bagi aku kita pejuang Islam yang nakkan Islam itu naik, biarlah.. sama-sama;ah kita mengadukan kepada Allah, kalau depa puak UMNO yang mengaku Islam, depa nak mengadu lantak pi kat depa.. kita pun mengadu juga.. cuma bagi aku.. aku yakin dengan apa yang diperjuangkan oleh PAS dan DS IR Nizar.. jadi aku pun juga memohon pada Allah.. kepada sesiapa yang Allah nak berikan kemenangan.. Insyaallah Aku redha Ya Allah.. apa yang telah kau tentukan...


4 comments:

  1. Apa makna sikitul tu yer!!!! "NATANG" kut.

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    kalau baca balik sejarah melayu
    si kitul ni lebih kurang sama bangsa dengan zambry
    dari benua belah sana
    memang jenis pandai cakap putar belit

    hahahahaha... zambry yg kena

    ReplyDelete
  3. takkan la MPM tak nampak? kalau lepas je simpang manjung, dari arah jalan lurus pun sure nampak la. Pergh, ini orang bodek kuat nie. geng ngan shahrul BSN dulu la kot nie, geng motor besar. Heheh.. Wes MM aku dgr tokey Beriani pun kuat main nombor juga ek, sbbnya ada yg aku kenal kadang2 kawan depa kena nombor kt depa pun leh claim, yg aku tau Beriani lama kt Fasa 1C tue la, yg baru tk tau, tapi satu tokey jugak kan. Wallahualam

    ReplyDelete
  4. MM, la nie dari Isnin hingga Jumaat aku takdak kerja, ada pepe keje sukarelawan kasi roger la.. Hehe..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari