boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 9, 2009

Berita T/Malam.. FRU Mengganas Di Stiawan

Salam sejahtera..

Pada jam lebih kurang 10.30 mlm apabila selesai Majlis Makan Malam Anjuran DAP Setiawan bertempat di SMK NAN HWA Setiawan. Jemputan Khas yang hadir terdiri dari Datuk Ngeh Khoo Ham ADUN Setiawan, YB Nga Khoe Meng dan YB Siva (Speaker). 
Program selepas jamuan makan malam ialah siri Penayangan dari kejadian Sidang 07 Mei 09 melalui UTube.. baru prgram nak bermula tiba-tiba datang pegawai polis mengarahkan program tersebut dihentikan kerana tiada dalam senarai di permit permohonan.

Datuk Ngeh cuba menyelesikannya dengan pegawai Polis yang bertugas,, tetapi tidak berjaya.. dan polis telah merampas LCD bersama peralatan tayangan  membuatkan setengan dari pengunjung majlis tersebut berasa tidak puas hati dan membuat bantahan.

Dalam sekelip mata tiba-tiba datang lebih kurang 10 orang anggota FRU lengkap bersenjata dengan gas pemedih mata.. nasib baik peserta majlis makan malam tersebut sedia bertolak ansur dan bersurai..

Sewaktu laporan ini dibuat dua orang yang terdiri dari seorang pemuda Cina dan India bersama peralatan LCD dan alat tayangan telah di tahan di balai Polis Setiawan.

Sesiapa nak berita lebih lanjut boleh beli surat khabat Sin Chiew Jit Poh, kerana waktu kejadian wartawan tersebut ada bersama.. dan mereka sempat mengambil gambar-gambar kejadian.

2 comments:

  1. salam tuan,

    pada pandangan pacal patik yang hina ini, bala tentera itu kan angkatan panglima dalam negeri : 'yang menurut perintah'. tak salah depa jugak, gamaknya.

    siapa mungkin pemberi arahan itu. nun panggilan pulau pandan jauh ke tengah, kot la. tapi dia pun 'yang menurut perintah'. tak salah dia jugak, gamaknya.

    kununnya, temenggong bukit damai berjanji beri segala bantuan diperlukan. dia ni jugak 'yang menurut perintah'. tak salah dia jugak, gamaknya.

    hatta, siapa kepala pemberi perintah di atas perintah itu? nun jauh di kerajaan alputra takjaya, kot la. tak salah dia juga, gamaknya.

    hasratnya nak rakyat jelata negeri emas darul krisis terima pemanggil pulau pandan sebagai Mamak Bendahara. nak pastikan rakyat tak pandai eja huruf H, A, R, dan M. itu saja.

    semuanya kot la, gamaknya. arakian adanya. wassalam.

    ReplyDelete
  2. Salam Manjung Mari,

    Bior ke deme. Lagi demer buat perangai sial demer tu, lagi rakyat benci.Apa punya perangei suka bagi orang benci!! PRU13 jangan harap nak menang!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari