boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 4, 2009

ADUN-ADUN PR - AWAS...

Merujuk kepada laporan berita harian Online buat masa ini 5 orang ADUN PR telah dikawal oleh polis di kediaman mereka atas faktor keselamatan... Hangpa boleh baca kat SINI

Ni permainan cara apa ni ... sampai menggunakan polis...Jangan lupa ,, mengikut dari cerita DS IR Nizar.. ADUN DAP Jelapang yang juga Timbalan Speaker pun mula-mula rumahnya dikawal oleh polis yang selepas itu terus hilang... sehinggalah terjadinya rampasan kuasa di Perak.

Kita tidak tahu.. apakah motif tujuan polis membuat kerja sebegini.. sedangkan OCPD Ipoh sendiri tidak mengetahui perkara tersebut... memang menghairan.. sungguh-sungguh sorang Ketua Polis Daerah tidak tahu-menahu kejadian yang melibatkan anggotanya di Daerah jagaannya.

Apapun aku punya cadangan adalah lebih baik semua ADUN-ADUN PR berkumpul disatu tempat dimana petugas-petugas Unit Amal dapal menagawal keselamatan mereka berulang seperti berlakukan kes kepada ADUN Jelapang. 

1 comment:

  1. Kita kan negara merdeka.jika Adun merasakan diri mereka diganggu atau ada kelibat yang sentiasa mengekori mereka maka ambil gambar orang tersebut.Terus buat laporan polis.Jangan kita masih berfahaman sempit cerita kesana kemari mengatakan ada orang mengekori kita.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari